close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה זה גורם מתפעל פנסיוני

מערכת שורשיח טבת, תשפ15/01/2020

גוף שמבצע את ההפקות הפנסיוניות עבור העובדים. בנוסף, אותו גורם גם אחראי למעקב אחרי הכספים והוא מסייע לכם, המעסיקים, לעמוד בכל הדרישות של הרגולציה

תגיות:
אתם מנהלים את העסק שלכם כבר לא מעט זמן ורוצים לקדם אותו? חוששים שיהיו לכם תקלות בעתיד בנוגע להפרשות הכספים של העובדים שלכם לפנסיה? אם כך, כדאי שתדעו: גורם מתפעל פנסיוני ניטראלי ומקצועי יוכל לעזור לכם. בפועל, כאשר מנסים להבין מה זה גורם מתפעל בתחום הפנסיוני, רואים שמדובר על גוף שמבצע את ההפקות הפנסיוניות עבור העובדים. בנוסף, אותו גורם גם אחראי למעקב אחרי הכספים והוא מסייע לכם, המעסיקים, לעמוד בכל הדרישות של הרגולציה. כיוון שמדובר על גוף שהוא ניטראלי, הוא לא יכול להיות קשור לשום גורם פנסיוני ספציפי ולכן הוא אינו עוסק בשיווק בתחום הזה.

איזה
משימות מבצע בפועל גורם מתפעל פנסיוני?
 
אם תהיתם לרגע מה עושה בפועל אותו גורם מתפעל בתחום הפנסיוני, כדאי שתדעו שמדובר על לא מעט משימות שאיתן הוא מתמודד. לדוגמא: הוא צריך לבצע סליקה ישירה, הוא מבצע בקרות טרום שידור לקופות, הוא מנהל יתרות פיצויים ועוד. בפועל, אם לא תעבדו מול גורם מתפעל פנסיוני יהיה לכם מאוד קשה לשלוט על כל הנתונים הללו. ראשית, צריך הבנה ספציפית בתחום הזה כדי לבצע את כל המשימות שמבצע בפועל אותו גורם מתפעל בתחום הפנסיוני. שנית, מדובר גם על פעולות שלוקחות לא מעט זמן. לכן, אם אתם אחראים על ניהול העסק, טבעי שלא תוכלו לנהל לבד גם את כל הנושא של הפנסיה עבור העובדים שלכם. מה שכן, חשוב להיות מודעים לכך שרק אתם, המעסיקים, תבחרו מאיזה גורם מתפעל פנסיוני אתם מעוניינים לקבל שירות, ובהחלט כדאי לעצור ולבחון את הנושא הזה לעומק. כפי שאתם בוודאי מתארים לעצמכם, לא חשבים אנשי מקצוע בתחום הזה ולצערנו הרב לא כולם מספיק אמינים. חשוב להבין: הרבה מונח כאן על הפרק ולכן אין תחליף להזמנת שירות מקצועי שניתן על ידי אנשי המקצוע הטובים והאמינים ביותר בתחום.

כיצד תבחרו את אנשי המקצוע המתאימים לכם בתחום הזה? 
מעבר לניסיון וידע, אותו גורם מתפעל פנסיוני שאליו אתם פונים צריך גם להיות אדיב, זמין ומוכר. ככל שאותו איש מקצוע יהיה יותר מוכר וככל שיהיה לו מוניטין של איש מקצוע רציני יותר, כך הסיכוי שהוא יוכל לעזור לכם יהיה גדול יותר. שימו לב: אין מקום לפשרות בנושא הזה. אתם מפקידים בידי אותו איש מקצוע כוח רב ואם הוא יעשה טעויות שנובעות מחוסר מקצועיות או מחוסר תשומת לב, זה עלול לפגוע בעסק שלכם בצורה משמעותית בעתיד. לכן חשוב כל כך לבדוק אל מי אתם פונים. בנוסף, לפעמים כדאי יהיה לשלם קצת יותר לאותו גורם שיהיה אחראי על נושא התפעול הפנסיוני בעסק שלכם אם זה מה שיבטיח שהוא יוכל לעשות עבודה יותר טובה. אתם תראו שלא תצטערו על שירות מוביל בתחום הזה, אז למה אתם עדיין מחכים?
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה